Kako se ponašati na razgovoru za posao i šta ne smijete nikad da uradite
Stručnjak za ljudske resurse otkrila je šta raditi, a šta svakako izbjegavati na razgovorima za posao.
Stručnjak
za ljudske resurse Karen Gejtli nikada neće zaboraviti razgovor s
kandidatom za posao koji je tokom intervjua izvukao mobilni telefon i
stavio ga na sto, a zatim se javio na njega kada je zazvonio.
“Bila
sam šokirana, to je očito bio kraj cijelog procesa, jer je taj čin bio
krajnje nepristojan”, rekla je Gejtli, koja je direktorka i osnivač
firme za ljudske resurse Rajan Gejtli. Istakla je da je nepristojnost
uvijek “ubica” razgovora za posao, kao i da je važan prvi utisak.
“Manjak
poštovanja je velika greška, kada uđete na ulazna vrata, kada
razgovarate s osobom na recepciji ili osobom koja vas je dočekala važno
je kako ćete se ponašati i nikada ne bi trebalo da se postavite
superiorno ili nepristojno”, rekla je Gejtli.
Ona savjetuje da
obraćate pažnju na sve učesnike intervjua, jer nekad se kandidati
obraćaju samo menadžeru koji će ih zaposliti, a ne i prisutnom
specijalisti za ljudske resurse.
“Vidjela sam i slučajeve kada su
kandidate ispitivale osobe iz ljudskih resursa, a oni bi se okrenuli
prema menadžeru i razgovarali samo s njim”, rekla je Gejli.
Upozorila
je da je važno i kako se obučete za razgovor za posao, kao i šta ćete
reći pa preporučuje kandidatima da se prikladno obuku i malo istraže
kompaniju u kojoj se prijavljuju za posao.
“Kakav
god stil imali pobrinite se da budete uredni i nikada nemojte igrati na
seksi i zavodljiv stil”, savjetuje Gejtli, koja je spomenula i primjer
jedne žene koja je na intervju stigla s dekolteom i u kratkoj suknji, a
kada je ušla u prostoriju namignula je muškom ispitivaču.
Gejtli je navela i da dođete na vrijeme i pripremljeni.
“Dolaskom
na vrijeme pokazujete da vam je to važno”, napominje ona i dodaje da se
na intervjuima često susreće s ljudima koji ulaze u rasprave.
“Vaše
ponašanje na intervjuu daje utisak o vama kako ćete se ponašati na
poslu i ako niste konstruktivni to će biti problem”, rekla je Gejtli i
navela još savjeta kako se ponašati na razgovoru za posao.
“Govorite
iskreno o svojim iskustvima i izazovima, ali nemojte kritikovati. Zdrav
stav je primjereniji od krivljenja nekoga. Govorite o izazovima i
preprekama i kako se s njima nosite tako da pokažete da ste dio
rješenja, a ne problema”, poručila je Gejtli.
Najveće greške na razgovorima za posao:
– kašnjenje
– neprikladna odjeća
– neobraćanje pažnje na sve ispitivače na razgovoru
– nepristojnost prema osobama na recepciji, koje vas ispituju ili ostalim zaposlenima u firmi.
(Izvor: CDM)
Kako se ponašati na razgovoru za posao i šta ne smijete nikad da uradite
Reviewed by Aleksandar Šeter
on
08:55
Rating: